sábado, 21 de fevereiro de 2015

A Princess Day


I've been missed trying to find myself again in this world ... Now I am a mother, but what else? I continue to be the same woman, the same professional (and how I miss my job!), the same girlfriend ...
I do not regret a single second that I dismissed for my son, nor of all the seconds, hours, days that I will pass next to him. But today I decided it was my day. The day that I would take care of me and feel good about myself.
I did waxing, manicure, pedicure and ended with a very special home visit of my favorite barber. Yes, read well, since I met Mike in Purist Bar this summer, I began to trust him my hair and never regret it!
For me not to spend a lot os time in the barber shop with Baby Vi, Mike gave me a VIP treatment and offered to cut my hair at home. Isn't that amazing? Thanks Mike!
Now the bad news is that he says that female customers, I am the only one! Ahahah But if you want your boyfriends / husbands / lovers to be all charming and good looking, you can find Mike in Gentlemen's Barbershop, Rua Artur Ferreira da Silva 24A in Moscavide. Do not miss it!
I'll show you the final result in a next post!
How about you? What do you like to do on your Princess Day?

Tenho andado desaparecida a tentar encontrar-me novamente neste meu mundo... Agora sou mãe, mas e o resto? Continuo a ser a mesma mulher, a mesma profissional (e que saudades que eu tenho do meu trabalho!), a mesma amiga...
Não me arrependo de um único segundo que dispensei para o meu filho, nem de todos os segundos, horas, dias que irei passar ao lado dele. Mas hoje decidi que seria o meu dia. O dia em que iria cuidar de mim e sentir-me bem comigo própria.
Foi depilação, manicure, pedicure e acabei com uma visita a casa do meu barbeiro preferido. Sim, leram bem, desde que conheci o Mike no Purista este Verão, comecei a confiar-lhe o meu cabelo e nunca me arrependo!
Para facilitar a minha logística com o bebé, o Mike deu-me um tratamento VIP e disponibilizou-se para me cortar o cabelo em casa. Não é espetacular? Obrigada Mike!
Agora as más notícias é que ele diz que clientes femininas, só mesmo eu! Ahahah Mas se quiserem ter os vossos namorados/maridos/amantes todos charmosos, podem encontrar o Mike na Gentlemen's Barbershop, Rua Artur Ferreira da Silva 24A, em Moscavide. Não deixem de visitar!
Mostro-vos o resultado final no próximo post!
E vocês? O que gostam de fazer no vosso Dia de Princesa?







Follow me: Instagram | Facebook | Bloglovin'

Sem comentários:

Enviar um comentário