sábado, 28 de fevereiro de 2015

Safari Chic


This week I had this amazing lunch at Lx Factory with H. Since I am on maternity licence I didn't lunch with my boyfriend, how was that possible?!? But in fact I find it kind of normal since I try not to have schedules and not to set things up with tight schedules so I don't stress out about the baby's needs. But I could manage to have lunch with my boyfriend.
All my efforts to have a healthy life were blown away, but one not so healthy meal will not end all the (awesome) progress that I have made. And we had an amazing burger at Burger Factory.
I wanted so bad to try my new boots that I thought about my outfit according to it.
Increasingly I like to mix patterns and styles. Among the hat I bought on sale and one of my favorite coats from last year, I ended up creating a different look and details that I just loved see it together. What do you think?

Esta semana eu tive um ótimo almoço no Lx Factory com o H. Desde que estou licença de maternidade, ainda não tinha ido almoçar com o meu namorado, como é que isto era possível?!? Mas na verdade, acho até um pouco normal, tento não ter horários e não marcar coisas com horários muito apertados para que não me stresse com as necessidades do bebé. Mas eu consegui almoçar com meu namorado.
Todos os meus esforços para ter uma vida saudável foram desmurunados, mas uma refeição não tão saudável não vai acabar todo o progresso (impressionante) que eu tenho feito. E fomos comer um hambúrguer incrível no Burger Factory.
Eu queria tanto estrear as minhas botas novas fiz todo o meu look a pensar nelas.
Cada vez mais eu gosto de misturar padrões e estilos. Entre o chapéu que comprei em promoção e um dos meus casacos favoritos do ano passado, acabei criando um look com diferentes detalhes que simplesmente adorei ver juntos. O que acham?









Boots, jeans and coat Zara
Hat Stradivarius
Collar H&M


Follow me: Instagram | Facebook | Bloglovin'

Sem comentários:

Enviar um comentário