domingo, 22 de março de 2015

Plaid Shirt


To say goodbye to the Winter, I took Baby Vi for a walk by the river. Finally the cold is about to go (hopefully) but there's always some looks that marks the season and this is one of them.
Always relaxed and with my favourite colors, black and white is always a classic.
I had such a revival with this trend of using shirts on the waist. I had enough to use it in school, don't you?
Thank you so much for your comments! Oh, and don't forget! Follow me on Instagram, which is where I end up sharing my favourite moments.

Para me despedir do Inverno, levei o Vi a passear à beira rio. Finalmente o frio está a ir embora (assim esperemos) mas há sempre alguns looks de Inverno que me marcam mais e este é um deles.
Sempre descontraído e com as minhas cores de eleição, o preto e Branco é sempre um clássico.
Tive um autêntico revival com a tendêndia das camisas à cintura. Fartei-me de usar isso na escola, vocês não?
Muito obrigada pelos vossos comentários! Ah, e não se esqueçam! Sigam-me no Instagram, que é onde acabo por partilhar mais momentos.










Total look Zara
Rings Asos
Sunglasses Super

Follow me: Instagram | Facebook | Bloglovin'



Sem comentários:

Enviar um comentário